Problemy techniczne
Aby poprawnie złożyć zgłoszenie w serwisie TSP należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie) oraz:- wejść na stronę http://support.techbase.eu ,
- wpisać swoją nazwę użytkownika i hasło z katalogu www.a2s.pl,
- wybrać Utwórz nowe zagadnienie (Rys. 1)
Rys. 1 – Utwórz nowe zagadnienie
- określić projekt którego dotyczy zagadnienie, do wyboru mamy:
- Wsparcie techniczne
- Komputery przemysłowe NPE
- Platforma iMod
- Pozostałe produkty
- Zapytania ogólne - Zgłoszenie serwisowe
- Komputer NPE/iMod/TRM
- Pozostałe produkty - Zgłoszenie błędu oprogramowania
- NPE
- NX Dynamics
- Platforma iMod
- Pozostałe produkty
- SearchNPE
- SfotMGR i pozostałe pakiety
- TRM - Braki lub błędy dokumentacji
- NPE Linux
- NX Dynamics
- Platforma iMod
- Pozostałe produkty
- uzupełnić wymagane pola (oznaczone gwiazdką) oraz opisać dokładnie
zaistniały problem, opcjonalnie dodać załączniki wraz z opisem i kliknąć
Zapisz (lewy dolny róg ekranu,
Rys. 2) co spowoduje wysłanie zgłoszenia.
Rys. 2 – Funkcja Zapisz
Po zapisaniu otrzymamy powiadomienie na adres e-mail podany przy rejestracji w katalogu a2s.pl informujący o stworzeniu nowego zagadnienia.
- zespół techników analizuje zgłoszenie a następnie przyjmuje je lub odrzuca,
- otrzymujemy wiadomość e-mail z decyzją – zmiana statusu zgłoszenia na „Przyjęte” lub „Odrzucono”,
- otrzymamy także informacje o postępach w pracach nad rozwiązaniem zgłoszonego zagadnienia - komentarze, pytania od techników, odpowiedzi na nasze pytania; wszystko odbywa się przez portal TSP.
Artykuły w kategorii: Wsparcie techniczne
Zwiń
Portal wsparcia technicznego | |
Błędy techniczne oraz zlecenia serwisowe powinny być zgłaszane przez specjalny portal wsparcia technicznego
pod adresem http://support.techbase.eu.
Czytaj artykuł » |
Serwis | |
Aby dodać zgłoszenie serwisowe należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie), zgłosić problem (czytaj zgłoszenie techniczne) oraz...
Czytaj artykuł » |