PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI:

  1. Zgłoszenie reklamacji odbywa się przez portal wsparcia technicznego TSP (TechBase Support Portal) pod adresem http://support.techbase.eu

    Dowiedz się:
    Jak zgłosić problem techniczny przez TSP
    Jak zgłosić reklamację przez TSP



ROZPATRYWANIE REKLAMACJI:

  • reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni od dnia złożenia
  • wymiana lub zwrot urządzeń możliwy jest wyłącznie w nienaruszonym opakowaniu wraz z kompletnym wyposażeniem
  • po rozpatrzeniu reklamacji, klient zostanie poinformowany o jej wyniku, a towar odesłany pod wskazany adres
  • w przypadku uznania reklamacji, towar odsyłany jest do klienta na koszt firmy TECHBASE Group Sp. z o.o.
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj więcej »