Zgłoszenie serwisowe

Aby dodać zgłoszenie serwisowe należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie), zgłosić problem (czytaj zgłoszenie techniczne) oraz:
  1. po otrzymaniu wiadomości e-mail ze statusem „Przyjęte” należy ponownie wejść na stronę TSP, kliknąć Sprawdź status istniejącego zagadnienia (Rys. 1), wybrać zgłoszenie z listy (kliknąć w temat zgłoszenia), wyeksportować je do pliku .pdf wybierając opcję Eksportuj do PDF (Rys. 2) i wydrukować,


     

    Rys. 1 – Sprawdź status istniejącego zagadnienia


     

    Rys.2 – Eksportuj PDF
     

     
  2. dokument wydrukowany z TSP należy spakować wraz z urządzeniem/urządzeniami i dowodem zakupu (faktura VAT), a następnie przesłać na adres firmy:

    TECHBASE Group Sp. z o.o.
    ul. Pana Tadeusza 14
    80-123 Gdańsk


    Klient przesyła reklamowane urządzenie na własny koszt. TECHBASE Group Sp. z o.o. odsyła urządzenie na swój koszt.

     
  3. Klient będzie na bieżąco informowany mailowo o zmianach statusu zgłoszenia, postępach prac oraz o odpowiedziach i pytaniach techników w danym zagadnieniu.
  4. Klient w każdej chwili może sprawdzić status swojego zgłoszenia / swoich zgłoszeń oraz edytować je lub odpowiedzieć umieszczając dodatkowe informacje wchodząc na stronę TechBase Support Portal, klikając w Sprawdź status istniejącego zagadnienia (Rys. 1), wybierając zagadnienie z listy a następnie edytując je za pomocą opcji Edytuj (Rys. 3) w prawym górnym rogu, lub odpowiadając po kliknięciu Odpowiedz w lewym dolnym rogu (Rys. 3).
  5. Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez dział techniczny, zagadnienie uzyskuje status: "Uzasadniona" bądź "Nieuzasadniona" wraz z komentarzem wyjaśniającym decyzję. Urządzenie w tym samym dniu trafia do działu logistyki i zostaje odesłane do klienta, bądź w przypadku wymiany na nową jednostkę, zostaje wysłany nowy sprzęt.
  6. Wraz z odesłanym urządzeniem, znajdą Państwo formularz z uzasadnieniem nadanego statusu w zagadnieniu.
Rys. 3 – rozmieszczenie funkcji Edytuj oraz Odpowiedz

 

Portal wsparcia technicznego
Błędy techniczne oraz zlecenia serwisowe powinny być zgłaszane przez specjalny portal wsparcia technicznego pod adresem http://support.techbase.eu.
Czytaj artykuł »
Problemy techniczne
Aby poprawnie złożyć zgłoszenie w serwisie TSP należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie) oraz...
Czytaj artykuł »
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj więcej »