Zgłoszenie serwisowe
Aby dodać zgłoszenie serwisowe należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie), zgłosić problem (czytaj zgłoszenie techniczne) oraz:- po otrzymaniu wiadomości e-mail ze statusem „Przyjęte” należy ponownie
wejść na stronę TSP, kliknąć Sprawdź status istniejącego zagadnienia
(Rys. 1), wybrać zgłoszenie z listy
(kliknąć w temat zgłoszenia), wyeksportować je do pliku .pdf wybierając
opcję Eksportuj do PDF (Rys.
2) i wydrukować,
Rys. 1 – Sprawdź status istniejącego zagadnienia
Rys.2 – Eksportuj PDF
- dokument wydrukowany z TSP należy spakować wraz z
urządzeniem/urządzeniami i dowodem zakupu (faktura VAT), a następnie
przesłać na adres firmy:
TECHBASE Group Sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 14
80-123 Gdańsk
Klient przesyła reklamowane urządzenie na własny koszt. TECHBASE Group Sp. z o.o. odsyła urządzenie na swój koszt.
- Klient będzie na bieżąco informowany mailowo o zmianach statusu zgłoszenia, postępach prac oraz o odpowiedziach i pytaniach techników w danym zagadnieniu.
- Klient w każdej chwili może sprawdzić status swojego zgłoszenia / swoich zgłoszeń oraz edytować je lub odpowiedzieć umieszczając dodatkowe informacje wchodząc na stronę TechBase Support Portal, klikając w Sprawdź status istniejącego zagadnienia (Rys. 1), wybierając zagadnienie z listy a następnie edytując je za pomocą opcji Edytuj (Rys. 3) w prawym górnym rogu, lub odpowiadając po kliknięciu Odpowiedz w lewym dolnym rogu (Rys. 3).
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez dział techniczny, zagadnienie uzyskuje status: "Uzasadniona" bądź "Nieuzasadniona" wraz z komentarzem wyjaśniającym decyzję. Urządzenie w tym samym dniu trafia do działu logistyki i zostaje odesłane do klienta, bądź w przypadku wymiany na nową jednostkę, zostaje wysłany nowy sprzęt.
- Wraz z odesłanym urządzeniem, znajdą Państwo formularz z uzasadnieniem nadanego statusu w zagadnieniu.
Rys. 3 – rozmieszczenie funkcji Edytuj oraz Odpowiedz
Artykuły w kategorii: Wsparcie techniczne
Zwiń
Portal wsparcia technicznego | |
Błędy techniczne oraz zlecenia serwisowe powinny być zgłaszane przez specjalny portal wsparcia technicznego
pod adresem http://support.techbase.eu.
Czytaj artykuł » |
Problemy techniczne | |
Aby poprawnie złożyć zgłoszenie w serwisie TSP należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie) oraz...
Czytaj artykuł » |