TechBase Support Portal - informacje ogólne


Błędy techniczne oraz zlecenia serwisowe powinny być zgłaszane przez specjalny portal wsparcia technicznego pod adresem http://support.techbase.eu.

Zgłaszane błędy mogą dotyczyć następujących zagadnień:
  • Wsparcie techniczne,
  • Zgłoszenie serwisowe,
  • Zgłoszenie błędu oprogramowania,
  • Braki lub błędy w dokumentacji (instrukcja, karta katalogowa, strona WWW).

Logowanie i rejestracja
Aby złożyć zgłoszenie należy wejść pod adres http://support.techbase.eu i zalogować się używając swojej nazwy użytkownika i hasła z katalogu www.a2s.pl. Jeżeli nie posiadamy jeszcze konta, możemy zarejestrować się pod adresem:
http://www.a2s.pl/create_account.php.

Po rejestracji należy kliknąć w link aktywacyjny, który otrzymamy na adres e-mail podany przy rejestracji. Nasze konto zostanie aktywowane. Następnie należy czekać na autoryzację konta przez handlowca, który skontaktuje się z nami w celu weryfikacji danych.

Posiadając aktywowane, autoryzowane konto, możemy w pełni korzystać z portalu TSP.

Zobacz też:

Jak zgłosić błąd techniczny przez Techbase Support Portal?

Jak przeprowadzić zgłoszenie serwisowe przez Techbase Support Portal?

Problemy techniczne
Aby poprawnie złożyć zgłoszenie w serwisie TSP należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie) oraz...
Czytaj artykuł »
Serwis
Aby dodać zgłoszenie serwisowe należy zarejestrować się (czytaj wprowadzenie), zgłosić problem (czytaj zgłoszenie techniczne) oraz...
Czytaj artykuł »
Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Czytaj więcej »